vrijdag 3 juli 2009
Snelweg-memory
In de omgeving van Amsterdam kun je snelweg-memory spelen. Op reclamemasten van Interbest langs de snelweg staan bijvoorbeeld Spaanse pepertjes, waskijpers of knopen afgebeeld. De bedoeling is dat je in de buurt van Amsterdam het andere pepertje of de andere knoop of wasknijper vindt. De winnaar mag een week lang gratis adverteren op een reclamemast van Interbest.
Het spel kan gespeeld worden van 29 juni tot en met 12 juli. Op de website kun je testen of je goed onthouden hebt op welke plek welke afbeelding staat.
Doordat de reclamemasten iedere week door zo'n 4 miljoen mensen gepasseerd worden zou dit memoryspel mee kunnen dingen naar de titel "grootste memoryspel". Interbest heeft dan ook een aanvraag ingediend bij het Guinness Book of Records.
Uit dit filmpje op nu.nl zou je op kunnen maken dat de winnaar van een week gratis adverteren waarschijnlijk niet voor een echte reclame zal kiezen, maar eerder voor een persoonlijke boodschap.
Labels:
advertenties,
Amsterdam,
gaming,
interactie,
openbare weg
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten