zaterdag 30 mei 2009

Slagroom en satéprikkers



Ik ben op donderdagavond 28 mei zelf ook bij de urban projection op het HvA-gebouw geweest waar ik in mijn vorige post over schreef. Dat was een heel bijzondere ervaring. Met mijn fototoestel heb ik de bovenstaande beelden opgenomen van de projectie van Bart Hoeve, een van de vier videomakers die zijn werk donderdag liet zien.

Bart vertelde me dat er onder andere slagroom en satéprikkers gebruikt zijn bij het maken van de video. Deze video is geproduceerd in samenwerking met Pascal van Schie (studio - camera) en Simon Sixsmith (BlackBoxStudios - muziek en sounddesign).

De bovenstaande video toon alleen beelden van de projectie van Bart Hoeve, niet van de andere drie artiesten die meewerkten aan de Urban projecion op 28 mei. Deze stop motion geeft wel een mooie impressie van alle vier de projecties inclusief het HvA-gebouw en de omgeving van het gebouw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten