vrijdag 26 juni 2009
Multi-touch schermen in winkelcentra
Multi-touch schermen zijn al een aantal jaren te zien op de beursvloeren. Inwindow Outdoor laat nu een commerciële toepassing zien van dit soort schermen: Mallways.
In vier winkelcentra in Dallas en Oaklahoma City hangen multi-touch schermen die informatie over de Amerikaanse Marine laten zien. De Mallways-schermen bieden voorbijgangers de mogelijkheid zelf te browsen door diverse beelden over het leven bij de marine, bijvoorbeeld door filmpjes over humanitaire acties.
Inwindow Outdoor, dat ook verantwoordelijk was voor de bijzondere reclamecampagne voor de film Coraline waar ik in een eerdere post over schreef, streeft er naar campagnes te maken die voorbijgangers betrekken. De campagne voor de Amerikaanse Marine is ontwikkeld in samenwerking met Campbell-Ewald en Helios Interactive.
Bron: Digital Signage Insights
Labels:
interactie,
state of the art,
Verenigde Staten,
winkels
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten