woensdag 8 april 2009

Ongelofelijk sfeervol


In mijn bericht van 1 april schreef ik over restaurant Inamo in Londen. Doordat ik gisteren en vandaag op de ScreenMedia Expo in Londen was had ik maandagavond de kans om het restaurant met eigen ogen te bekijken.

Binnenkort meer over deze expo en conferentie. Nu eerst een kort maar enthousiast verslag van mijn etentje bij Inamo.

Wat me meteen opviel was dat de techniek het restaurant eerder sfeervoller dan killer maakte. De beamers geven erg mooi licht en de verschillende geprojecteerde "tafelkleden" zorgen voor een kleurrijk geheel. Verder is het een restaurant waar je net als in veel andere restaurants gewoon door heel vriendelijke en professionele mensen bediend wordt. Alleen tijdens het bestellen komen er geen mensen aan te pas.

De interactieve tafels werken goed. De interface is heel intuïtief en als je toch per ongeluk een verkeerd gerecht aangeklikt hebt kun je het eenvoudig ongedaan maken. Als je via de interactieve menukaart op je tafel een gerecht bestelt, heb je het eten binnen een kwartier op je tafel. De afbeelding die je op je bord ziet verschijnen als je iets geselecteerd hebt geeft een goed beeld van wat je uiteindelijk krijgt. Zoals het bijgaande filmpje laat zien kun je tijdens het eten bekijken hoe je volgende gang klaargemaakt wordt.

En het eten bij Inamo is zo lekker als de plaatjes van het interactieve menu doen vermoeden. Mocht je binnenkort in Londen zijn, dan kan ik je dit restaurant in Soho van harte aanbevelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten